Tungmetaller!

Precis! Det har hittats i massor av välling och gröt av olika märken…
Kadmium, arsenik och bly…
Har läst överallt men ändå så får dagens barn i sig 1/3 av de tungmetaller som tex min mamma fick i sig som barn…
Och så har jag läst att bla gul lök rensar kroppen från gift och bla tungmetaller… så gissa om jag hade i massa gul lök i köttfärssåsen förut :P

Tror inte vi kan komma ifrån allt skit helt och hållet, hur mycket vi än försöker…

På tal om filmjölk, så är det jobb imorn igen. Och på em kommer Isabelle… ska tvinga henne att baka bröd med mig så vi får bort all jäst som Janne köpte :P

Men nu är det tårta och film som gäller i gula huset!
Ha en fortsatt trevlig helg allesammans :)


Kommentarer
Postat av: Lilla jag

Min nya blogg :-)

2013-01-15 @ 08:45:06
URL: http://minvg.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0