Ännu en seg dag

Även denna dag gick i filmens tecken...
Lite smådrygt, men vad ska man göra när man har en sjuk man och inga barn hemma? Lite skönt att bara ta det lugnt med, men imorn blir det andra bullar! Imorn ska jag leta fram lite bebiskläder och sängkläder som ska tvättas så det är klart sen. Plus att det blir att tvätta våra kläder och byta i sängen :) Om det är fint väder och Janne mår bättre ska han fixa med bilarna...
Vi lämnade faktiskt huset en kort stund förut för att köpa lite mjölk och sås till skinkan som vi gjorde i ordning :)
Snart ska vi titta på Hamilton, den nya med Persbrandt :) Den ska vara bra har jag hört, så vi får väl se ;)
Nu under eftermiddagen har jag mått bajs. Känner mig nere och allmänt BLÄÄÄ!!! Vet inte om det har med hormonerna att göra eller så är det för att ingenting har hänt på två dagar... Eller så är det lite både och.
Men som sagt, imorn blir det inte lika mycket slappande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0