Typiskt mig!

Jaha. Här sitter jag i skolan sista dagen helt själv! Varför? JO, FÖR JAG HADE GLÖMT ATT VI BÖRJADE KL 10 IDAG! MEN JAG KOM HIT SOM VANLIGT KL 8.10 -.-

Men men, vad ska man göra?
Hade tänkt ha klänning idag, men så var det ju alldeles för kallt, så det blev byxor och tröja :P
Sen efter avslutningen ska jag och Tobias till AMS och säga att vi vill gå in i UGA igen :) Och efter det ska jag hämta flickorna på Hemgården :)

Jag har fått värsta solbrännan på ryggen! :O Scary! Fick det igår när klassen var i folkparken och spelade minigolf :P Haha, jag förlorade :( Med hela 93 poäng! Men så gav jag ju upp några gånger med när en del banor var helt omöjliga!

Nu har jag ägnat 5 minuter åt det här inlägget, vad ska jag göra nu då?
Funderar på att gå och köpa cigg. Brukar göra det när allt går åt skogen :P

Så blir det!
Puss hej

Kommentarer
Postat av: Tom

Det är ju bra att du är ute i god tid iaf. :) Jag har själv varit först på plats i plugget, timmar innan dom andra, just sista dagen i skolan! :p

2011-05-27 @ 12:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0