Löjligt...

Då var man helt plötsligt en bästa vän kortare...
Anledningen till detta är att hon tror att jag hämnas på henne för att hon har dåligt minne och brukar glömma mig, när vi har bestämt att träffas... Men jag hämnas inte, jag prioriterar! Och jag prioriterade Jennifer igår, eftersom hon och jag inte hade träffats på 4 år...

Men som sagt, det är så löjlligt att jag inte ens är ledsen! För sådana människor behöver inte jag :P

Nog om detta... Julia är med Janne i kväll, så just nu ligger jag och Tilda och tittar på Balto :D Janne köpte ju massa barnfilmer, så det är många som jag såg när jag var liten :) Lite nostalgi sådär ;)
Och när vi var i badrummet och borstade tänderna så sa hon;
- Vilken snygg kräkkräm (tandkräm) du har! Grön och fin!
Haha! :D


Men nu ska jag också titta på filmen! Puss!

Kommentarer
Postat av: Lenita

Men om hin nu på fullt allvar verkligen tror du "hämnas" så skulle jag nog tolka det som att hon glömmer med flit..Förresten, har du sett min nya design=))

2011-01-25 @ 20:23:42
URL: http://prinsessanbananhammock.blogg.se/
Postat av: filippa

Ja, men eller hur! Som sagt, löjligt... Ja, den är jättefin! men gillar den jag gjorde bättre ;) Undrar varför? :) :P

2011-01-26 @ 14:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0