Framsteg!

King gör framsteg! Jo jo mensan!
Detta kan han nu;

  • Sitt (lärde sig när han var valp)
  • Ligg  (lärde sig när han var valp)
  • Vacker tass (lärde sig när han var valp)
  • På sidan - han lägger sig med kroppen på sned eller hur jag nu ska förklara. En mer avslappnad liggställning
  • Viska
  • Vila - lägger sitt huvud i mitt knä
  • High five

Inte så illa tycker jag! Repeterar ju alla övningar så han inte glömmer, men just nu tränar jag sitt fint. Han ska luta sig på bakbenen och hålla upp tassarna. Och det går bra, övning ger färdighet!

Matte är så stolt! Men måste erkänna att han försöker fuska och snå åt sig en godis när jag inte ser ;P


Ligger i sängen just nu och det KÄNNS att King legat här då hn hårda hårstrån har fastnat i täcket och sticker mig på kroppen :( Stackars mig! Men nu säger jag och King god natt för imorn blir det mmer träning och mer promenader!

Godd natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0