Självmord och allmänt missnöjd med livet

Ta rubriken med en nya salt va?!

Jag är 19 år, hari ngen utbildning, inget jobb och inget att göra.
Är mamma varannan vecka, men den lediga veckan då?!

Jag dör snart!

MEN SÖK JOBB DÅ!!!

Jaa, för det har jag ju inte gjort, eller?!

Men lika fan sitter jag nu sömnlös OCH arbetslös.

Ni kanske tycker jag bara gnäller, men även jag måste få gnälla lite ibland. Även jag behöver få lite omtanke och kärlek, en klapp på kinden och ett "det ordnar sig snart"

Pratar med Johannes på msn och han är så snäll och försöker peppa mig, men måste tyvärr säga att det inte hjälper speciellt mycket :/

Så med det säger jag nu... LIFE SUCKS!

Kommentarer
Postat av: Lenita

Det är tungt att vara ofrivillig arbetslös, och det är självförtroende knäckare att söka jobb på jobb på jobb, och inte få svar..Men det är bara att fortsätta och fortsätta, sök allt allt allt!!kolla i närligande städer och våga pröva något nytt!Lycka till!! och ja man får gnälla =) så länge man samtidigt försöer lösa problemet=) kram

Postat av: becca

Jo jag vet precis hur du känner dig fippa :( Jag var arbetslös från oktober 09 till augusti iår.. det SÖG som FAN. Men du! Skicka in en ansökan till olika bemanningsföretag? :) Det är många som anställer för tillfället! Du kan ju även söka till Stadiumlagret (bemanningsproffsen)? :) Där är jag och jobbar. Det är skitnice jobb :)

2010-09-05 @ 13:00:36
URL: http://thuna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0