Konstig mat?

Mina barn äter rätt konstig frukost/kvällsmat ibland.
I början erkänner jag att även jag höjde på ögonbrynet och undrade hur Janne tänker egentligen...
Även bästa Becka tycker att det är väldigt konstigt!

Vad är det för mat då? Jo det är kräm och puffar/flingor!

Hur gott är det egentligen?!

Jag har ju ätit fil och puffar/flingor... Jag smakade faktiskt den här konstiga blandningen en gång, men det var ju inte alls gott!
Då kanske ni undrar varför jag ger mina barn äcklig mat? Jo, för dom tycker ju det är gott! Och då kan dom jju få äta det, eller hur? :)

Det var Julia som tog den här kräm-flingor-maten ikväll och Tilda ville ha macka med kaviar.

Hon vill alltid ha en bokstav på mackan så ikväll blev det E och N :)

Anledningen att jag tog kort på maten var för att jag blir så inspirerad av alla andra bloggar som visar massa bilder som är tagna med deras jättebraiga systemkamera! Fast jag har ju ingen sån :( Därför blir inte mina bilder lika fina och bra... För en snygg bild är alltid  uppskattat enligt mig!
Men men, får väl önska mig en av Janne så får vi se vad tomten kommer med :P Eller nått, haha!

Men nu ska jag nog försöka sova...
Imorn är det skola igen, och efter skolan ska jag hem tiill mamma och fira henne. Hon fyller år idag, hela 41 år! Hon blir tant ;) Så ska dit imorn efter skolan!

Men nu säger jag god natt!
God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0