Usch, fy och blä

Så har jag känt sedan jag kom hem från jobbet idag halv tre... Har varit däven och nere... Känt mig allmänt pisstråkig.
Och det slog mig att i maj nästa år, så har jag en liten bebis i min famn. Och fick massa ångest över min rökning. Jag skadar mitt ofödda barn - medvetet!
Tog precis kvällens sista bloss när jag  var ute med King, och ska jag vara ärlig, så smakade det inte gott. Så kastade halva.
Imorgon ska jag helhjärtat göra ett tappert försök och inte ta den första ciggen. För två veckor sedan så var jag rökfri i tre dagar. Helt ofrivilligt, eftersom det inte fanns några cigaretter hemma. Så när det krisade och jag klättrade på väggarna, tog jag en snus. Blev två snus den dagen.
Men sen när det väl fanns cigg hemma, så var bara de två första blossen goda, sen smakade det rök och unket. Fick dålig eftersmak.

Och jag ångrar att jag ens började...

Det bästa, men samtidigt det sämsta med "i morgon" är att man får en ny chans, men samtidigt skjuter man bara upp problemet. För misslyckas jag imorn, försöker jag bara dagen efter i stället...


Just nu skriver jag bara massa skit, men om jag ska försöka sammanfatta det jag tycker och känner just nu är;
Jag vill inte detta för mitt barn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0