Åh

När jag kom hem från jobbet idag så åkte Janne direkt iväg till sitt. Stina sov middag.
Men sen så bara försvann all lust!
Så jag ringde till mamma (om vi inte pratar minst en gång per dag, blir hon orolig)
Vi pratade lite strunt. Sen när jag skulle väcka Stina så satt hon i sängen och lekte helt ljudlöst. Så vi gick upp och käkade lite. Sen fick jag en knäpp i huvudet och bakade lite scones som jag och fisen fikade på sen.

Efter det så tog vi ett bad och det är ALLTID lika kul! Både för henne och mig! :)
Och nu vid kl 19 blev hon lite grinig, så det blev sängen för henne med en flaska välling.
Nu sitter jag här och har massa saker jag borde göra, men ORKAR inte! Har ingen lust! Ända sen igår har jag skjutit upp saker till "imorgon" och gör samma sak nu… jag fixar det imorn…

Men det som händer imorn som INTE går att skjuta upp till onsdag är följande: kastrering på alla katter kl 8.20 samt P-möte kl 13.30. Och just ja, hämta katterna efter P-mötet… och där i mellan ska jag TVÄTTA!!!!!

PUNKT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0