Helt slut!

Igårkväll fick jag reda på att det blivit strul med Jannes byte i Jönköping så han kanske inte skulle hinna hem i rätt tid. Jag ställde kl på 5.30 och mycket riktigt! Janne räknade inte med att vara i Norrköping förens vid 9 tiden. Det hade ju inte gjort så mycket om det inte var så att jag skulle jobba kl 8.30!
Så kl 6.30 packar jag in barn och hund i bilen och drar mot Norrköping för att lämna dem hos mamma! (Vad skulle jag göra utan henne?!) och sedan körde jag som en biltjuv (nästan, kändes så) tillbaka till Nykil och jobbet! Jag hann precis! Kontoret ringer alltid och ser så man kommit fram och de ringde precis då jag klev in genom dörren! PUST!

Dagen har flutit på bra och nu ligger jag i sängen… ska se en film och sedan sova :) äntligen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0