!!!!!!!!!!!!!!!!!!

FY FASIKEN!!! IDAG VILLE JAG INTE HA KÖRKORT!

Jo, de två senaste dagarna har det varit massa regn så igår önskade jag verkligen att det INTE skulle regna idag. Min önskan gick i uppfyllelse, vem vad blev det istället?! SNÖ!!!

Så jag och tjejerna åkte tidigare på morgonen. Det behövdes då grusvägen inte var plogad, så jag körde på de sakta 30 km/h…
Väl ute på E4 så möts vi av världens längsta kö! En lastbil hade kört av vägen och höll på att bärgas…
Väl ute ur det så fick vi lov att hålla oss i lagom fart, men vi kom fram till skolan och i tid…

Dagen spenderades hos mor, lika trevligt som vanligt :) men när vi skulle hem så blev det kaos!!!
Mudd, slask och vatten! Jag försökte köra om en lastbil men ångrade mig efter 2 sekunder på vänsterfilen! Gick inte att köra där! Fick nästan sladd! Eller om jag fick det, vet inte, bilen styrde inte som jag styrde… så det var bara att bromsa in och lägga sig bakom lastbilen igen och köra i 70km/h :) hellre sent kommen än omkommen :)

Skönt att jag slipper köra imorn, ska jobba så Janne kör barnen imorn :)

Men nu har jag inget mer att berätta :)


Kommentarer
Postat av: josefine

Usch lustigt! <3

2012-11-28 @ 22:42:43
Postat av: josefine

Usch lustigt! <3

2012-11-28 @ 22:43:05
Postat av: josefine

Läskigt<3

2012-11-28 @ 22:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0