Underbart!

Är så jäkla stolt över mig själv! Har inte rökt på en vecka! Tog sista ciggen på fredagkvällen. På lördagen kom Stina. Visst, känner ett röksug lite då och då, men tar en Onico-snus istället! Känner bara hur äckligt det luktar, och tänker på lilla Stina som inte ska behöva känna någon röklukt när hon är hos mig... Och sen att det går ut i bröstmjölken...
Även Janne har slutat röka nu och snusar bara. Man känner sig så mycket fräschare :)
Så skönt!!!


I Onsdags var mamma och Ofelia på besök här hemma :) Även Isabelle kom en sväng :) tror mamma blev lite kär i Stina, och det kan jag förstå :D <3 Fick fina kläder till henne av både mamma och hennes kompis Maria :)

Och igår var Janne och Jonas i Norrköping och hämtade köksbordet + stolarna och en byrå som vi fick av min faster och farbror :) Ett stort bord med åtta stolar, så nu behöver vi inte trängas vid matbordet när alla är hemma ;) Stina fick även lite kläder av dem med :) Mycket fint!

Nu är Janne och Jonas påväg till Norrköping för att hämta hem de andra barnen :) Så får vi se hur de reagerar när det har kommit en liten bebis nu :) Sa ju till dem att bebisen skulle komma nästa vecka, men det ville ju inte Stina ta någon hänsyn till, haha. Men skönt var det med, att få komma hem och komma i ordning lite innan de andra kom :)

Just nu sover damen. Hon har precis fått mat. Vi var på BVC igår och hon hade gått upp ca 100g på två dagar, vilket är riktigt bra :) Hon är glupsk av sig, haha. Fick även lite tips och råd hur jag ska göra med amningen, då det har gjort så ont i ena bröstet... Men nu går det bättre, känner att jag inte vill avlida varje gång jag ska amma nu :)

Nahe, om jag skulle ta och fixa i ordning lite medan Stina sover :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0