Förkyld

Japp, så blir det när det är fint väder och man tar av sig för mycket kläder...
Bara att skylla mig själv... Halsontet har gått över tack vare thé :) Men näsan rinner som bara den och har slemhosta :( Men men...
Igår när tjejerna var ute och lekte kom dem med en död huggorm på en pinne! :O
Visste inte då att det var en huggorm, utan det var när grannen kom och berättade att deras katt blivit huggormsbiten som det kom fram att det var en huggorm tjejerna hade hittat. Jag hade kastat in den i skogen, hittade den igen och hon bekräftade att det var en huggorm... Läskigt... Så imorn när jag är ute och åker så tänkte jag åka förbi et apotek för att se om de har något för ormbett, självklart ska man ju åka in till vc eller sjukan, men något som man kan ta innan man kommer fram... Tycker att de borde ha det. Sen ska jag även köpa avmaskningsmedel till King och Tussan, är bäst att göra det nu innan bebisen kommer.
Och så ska Josefine följa med hem hit imorn med så ska vi ha en trevlig tjej-mys-kväll :) Och imorn natt kommer Jonas hit :) Och han kommer med vårt nya tillskott, en Ford Taunus som Janne har köpt av Jonas pappa :)
Det blir nice :)
Men nu ska jag hänga in den torra tvätten från ställningen :)
Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0