Det kom en kusin inatt!

Inatt fick alla tjejer en kusin :) Jannes fosterbror och hans tjej fick äntligen ut sin lilla flicka i natt! Hon var ju beräknad en vecka före mig. Min kom en vecka tidigt och hennes en vecka sent :) All lycka till dom och oss :D

Idag har det varit en jobbig dag... Vaknade med äcklig huvudvärk som inte har släppt än... Och varje gång jag la mig i sängen för att vila så vaknade Stina och ville ha mat, ren blöja eller bara var allmänt tjurig... Så har inte kunnat vila något... Men nu har hon fått massa mat och ren blöja, så nu ligger hon i sängen och jäser :) Så nu ska jag passa på och sova och hoppas på att huvudvärken är borta nästa gång jag vaknar :)

God natt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0