Fredagsmys!

Tänktee passa på att skriva ett inllägg som inte ingick i 30-dagarslistan :P
Just nu ligger jag och Julia i sängen. Tilda är med Janne och jobbar :)
Julia har ssomnat precis, även fast hon försäkrade för ca 5 minuter sedan att hon absolut inte var trött :P

Idag körde jag själv och hämtade tjejerna i Norrköping och det gick jättebra! :D
Känns så skönt att ha körkort nu! :D

Resten av dagen spenderades på hemmafronten. 
Imorn var det tänkt att vi skulle åka till Gränna och Visingsö, men vi får väl se hur det blir med den saken, tittade på SMHI:s hemsida och det ska tydligen vara kallt och mulet i Jönköpingstraken imorn, inte så roligt att åka då... Men vi får se imorn hur det är...

På Söndag har jag mitt sista arbetspass. Ska bli skönt och tråkigt på samma gång. Har ju börjat få ganska ont i ryggen  och magen, plus att jag vill ta det extra lugnt nu sista tiden, så jag inte får någon mer blödning. Förra gången var det inget allvarligt, men det är onödigt att utmana ödet.
Men det kommer säkert bli långtråkigt efter ett tag... Men men...

Nu har jag jätteont i mitt högra knä. Har haft det sedan vi kom hem... Vet inte om det kan ha att göra med den spända körställningen? Även fast jag tycker det går bra och så, så har jag ändå inte hittat en riktigt bekväm körställning än. Spänner kroppen ganska mycket, vilket jag inte känner av när jag kör, utan määrker det när jag har stannat och slappnar av :P

Men nu orkar jag inte skriva mer, är ganska trött plus att jag är kissnödig igen för sjuttioelfte gången ikväll :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0