Stina <3

Jag är så glad över min lilla Stina! Tänk att den lilla varelsen kommer från mig <3
När jag tänker tillbaka på graviditeten så nästan längtar jag till nästa! Samma sak med förlossningen, även fast det gjorde ont så var det en häftig och känslofyld upplevelse!
Men ändå så vill jag vänta kanske två år till nästa gång, vill inte ha ett till syskonpar som är så nära som Julia och Tilda, plus att jag vill njuta helt och fullt av Stina och inte ha en till liten att tänka på samtidigt som Stina är liten...

Men som sagt, de nio månaderna var en häftig och härlig tid :) Men det är ändå skönt att ha henne här nu :)

Och i höst så ska vi börja på babysim :) Det verkar roligt  när andra har berättat om det :)

Men nu ska jag ropa in Janne, jag vill se filmen Linje 123 kapad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0