Konstigt väder...

Japp, regn - sol - regn - sol... Så har det varit ett par dagar nu...

Idag har jag occh Stina varit hos mamma/mormor nästan hela dagen :) Julia var på Kolmården med skolan så det blev en längre dag för henne... Imorn ska vi dit igen :)
Och på Torsdag är det skolavslutning för Julia och på Fredag är det Ofelias tur, så då ska jag och Stina dit med, hoppas på fint väder då i alla fall!

Ikväll åker Tilda med Janne i lastbilen, eftersom Tilda redan har fått sommarlov :)
Och ikväll ska Stina få sig ett bad :) Det tycker hon om :)

På Fredag ska vi till BVC igen. Förra gången vägde damen 4,3 kg... Gissar på att hon väger minst 5 kg nu, så som hon äter, haha!

Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer... Har föresten köpt en "mina första år"-bok till Stina :) Har fyllt i lite, men ska fortsätta med det jag kan fylla i.

Men nu vill damen ha mat - plikten kallar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0