Ny header

Är inte riktigt nöjd, men det här får duga så länge :)
Just nu ligger Stina och Janne och snarkar ikapp! :) De andra tjejerna ser på tv...
 
Idag var vi på Varamon och jag tog mitt första dopp för i år! Och FY vad kallt det var! Avled nästan lite grann, haha!
Nu är det molnigt och det blåser ute :(
 
Men men... Imorn ska jag till en sjukgymnast på sjukan kl 11... Och det blir sista kollen efter förlossningen, skönt! 
 
Vet inte om jag skrivit det, men jag har fått löneförhöjning :) Plus att jag har fått 12 timmar extra i månaden på mitt schema :) OCH så ska jag hoppa in för en annan tjej som ska fortsätta plugga så börjar jobba redan den 13/8! Ska bli skönt att komma tillbaka... Börjar bli lite långtråkigt att bara gå hemma hela tiden, även fast jag har Stina att ta hand om, men men... 
På fredag ska vi (jag, Janne, Stina, Isabelle och Ofelia) åka till Skara Sommarland! :D Och vi har köpt en husvagn så vi stannar där över helgen :) Jag ska ringa till hundpensionatet imorn och boka in King dit den helgen...
 
Men nu ska jag gå och väcka Janne så vi kan börja fixa lite kvällsmat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0