Utmaning

Jag tog mig friheten att "bli utmanad" av 11 barnsmamman Mirka Haha. Tycker ssånt här är så kul :)


1) Vad gjorde du för tio år sen?
Då var jag snart 11 år och gjorde väl som de andra 11 åringarna, gick i skolan på dagen och var med kompisar på eftermiddagarna :)

2) Vad gjorde du för 1 år sedan?
Då läste jag upp mina gymnasiebetyg på Marieborgs folkhögskola, hade precis börjat i Tema Kultur:)

3) Fem snacks du gillar:
Salta pinnar, gelé grodor, sötlakrits, choklad (i liten mängd) och chilinötter!

4) Fem sånger du kan hela texter till:
Jaa... Kan många... Utan dina andetag, hjärter dams sista sång, show must go on, sweet child o' mine och my immortal... Det var fem av alla de sånger jag kan texten till :)

5) Fem saker jag skulle göra, om jag var mångmiljonär:
Köpa ett hus, köpa en riktig raggarbil, köpa lastbilar till åkeriet vi då kan starta, spara och skänka en slant till BRIS.

6) Fem saker jag aldrig skulle klä mig i, eller köpa:
Nätstrumpbyxor, kort tröja med tygleggins, sparkdräkt för stora (zipperall) för kort klänning och kjol

7) Fem saker du gillar att göra:
Lyssna på musik, sjunga, läsa, umgås med familjen och "bråka" med Janne ;)

8) Fem dåliga vanor:
Stolt, envis, tjurskallig, naiv och lat :P

9) Fem favoritleksaker:
Datorn, mobilen, min stickning... kommer inte på något mer :O

10) Tio personer jag vill se göra denna utmaning:

De som vill får göra den :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0