Plugg

Japp, sitter och läser i körkortsboken och första häftet... Håller på och blir idiot, haha!
Men tror det blir lättare att förstå när jag väl kommer ut och praktiserar de jag läser.
Och om det inte är för halt på vägen imorn ska jag fråga Janne om jag får köra hem från jobbet, vilket jag tror :)
Känner mig ganska peppad nu efter inskrivningen :)
Nu har jag även förflyttat min "plugghörna" till sängen och läser högt. Tror det stannar i hjärnan lättare plus att jag läser så Pyret hör :)

Nee, nu är min paus slut. Nu blir det att läsa tills ögonen inte orkar vara öppna mer!
Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: anna

det e en hel del att plugga. jag köpte nåt program till datorn som jag pluggade körkortet på

2012-01-22 @ 13:11:32
URL: http://heltenklaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0