Allt gick så fort!

Japp! För ganska exakt 2 år sedan började mitt nya liv. Jag hade min praktik i 2 veckor med Janne i lastbilen. Han körde Sverige-Finland-Norge då. Det var första gången jag var utanför Sveriges gränser, haha. Och den 18 januari blev vi officiella, eller jaa, alla utom min mamma visste :P Men sen gick det inte att hålla hemligt. Den 22 februari fick hon veta, vilket resulterade i att jag flyttade hem till Janne. Har fortfarande inte frågat om det var okej, jag bara flyttade in ;) Och då hade vi redan varit förlovade i 8 dagar :)

Och på den resan var det. Nu är jag gravid och även gift. Och allt känns så himla bra! Och tiden har gått så fort! Känns nästan som man inte hinner med ibland :P

Har även funderat på begreppet Ung mamma. Har läst någonstans att man räknas som ung mamma om man är under 25 år...?
Och jag är i fjärde generationen av unga mammor från min släkt :P
Gammelmormor måste ha varit runt 20 år när hennes första barn kom. Hon var 31 när min mormor föddes, och det var MINST tre barn innan mormor.
Mormor var 19 när hon fick min mamma.
Mamma skulle fylla 22 året jag föddes. Jag kom i mars och hon fyller i december.
Jag är 21 år när Pyret kommer.

Livet känns så bra och jag är lycklig!
Och även fast jag blir vansinnig på Janne när han lägger sig ÖVER mig på nätterna så jag inte får plats, så är det ganska mysigt. Men det tänker jag inte erkänna för honom ;) <3

Men nu ska jag sova, för imorn ringer klockan vid 6... God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0