Övningskörning

Idag var jag och Janne och övningskörde under tiden tjejerna var på skola/dagmamma.
Första vändan gick väl sådär, fick ett utbrott, haha! Men då åkte vi och handlade och sen körde vi igen, och då gick det mycket bättre :) Körde på raksträcka, tränade på att starta och stanna och BACKA till och med ;) Och bilen är ju hel fortfarande, så det gick bra :) Det känns bra med :)

Så nu har jag spenderat eftermiddagen med att läsa teori och gjort ett prov på datorn.
Och nu har jag och tjejerna ätit kvällsmat. Blir tidig säng ikväll, Tilda är jättetrött och jag med. Imorn har jag även risk 1:an på körskolan :) Så då gäller det att vara pigg!

Men... Jag kan inte riktigt förstå skillnaden mellan dessa två skyltar, förutom utséendet :P

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0