Första körlektionen

Gick kanon! Jag fick träna på att starta, stanna och komma iväg med grundgas och kopling och allt det där :) Och måste säga att det kändes jättebra! Och min lärare känns kanon också :) Så imorn är jag på't igen! Kommer även in tidigare innan körlektionen så jag kan sitta och göra lite prov innan med :)
Och som det ser ut nu så har jag uppkörning och teoriprov den 29/2 Så jag har hela februari på mig! Så efter morgondagens lektion, ska jag börja här hemma att öva :)
Måste även ringa och boka om ett besök hos BM den 27/2 då jag har körlektion hela dagen :)

Det känns bra och jag kommer klara det här :)
Och jag kör en sådan här bil med :) Volvo v50 :)

 

Men nu måste jag sova, för imorn ringer klockan vid 6 igen!
Ps. King ligger i sängen och fiser! Blää! Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0