Damn I'm good!

Japp, nu har jag bara 2 dataprover kvar som jag måste få godkänt på, på körkortsteorin, sen är jag redo för det "riktiga" teoriprovet :D Köpte 10 prov till idag, kanske inte behöver alla, men de som blir över kan jag ju använda för att hålla hjärnan igång :)
Det känns så jäkla bra alltså! Jag är faktiskt riktigt stolt över mig själv som kommit såhär långt på sån kort tid :) Hade ju första körlektionen den 1/2 och det är den 28/2 idag :)
Kvällen har som sagt bestått i att göra två prov = godkänt på båda samt tvättat/hängt tvätt :)
Så nu ska jag och King gå ut på sista promenaden och sen blir det nog sängen för mig :) Ska bli skönt, är lite trött i kroppen faktiskt :P
På fredag åker vi till Gotland :) Ska bli kul att komma dit igen plus att det ska bli skönt att bli av med Jonas ;) Nae då, kommer bli ganska tomt utan honom, men något säger mig att det inte kommer vara tomt länge, utan vi får nog Gotländskt besök igen fortare än vi anar ;)
Men nu har jag inte tid med det här längre, hej då och god natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0