Tisdag

Idag var det dags för Janne att jobba igen. Skönt att han har varit ledig eftersom han är sjuk. Har även varit lite skönt att bara göra ingenting och inte ha några måsten. Men han sa det förut att han hade lite separationsångest eftersom vi varit nära varandra hela helgen, haha, litte gulligt tycker jag :)

Nu är även spjälsängen färdigbäddad och så här i sovrummet :) Bild kommer när bild är tagen :P

Men nu ger jagg upp för idag, ligger i sängen och ska kolla fram en film att se. Imorn ska jag hem till mamma och käka  och umgås. Sen kl 17.30 ska jag hämta Isabelle i Kimstad :)
Men hur kommer jag överleva utan en liten tupplur på dagen imorn??
(Har tagit en om dagen hela helgen och det har varit så skönt) Får väl låna mammas soffa i värsta fall ;)

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0