Solig dag

Imorse vaknade jag med dåligt humör, antagligen för att jag somnade med dåligt humör :P
Men efter frukosten åkte jag och Tilda till Statoil och köpte Zonnic portionspåsar och Onico till mig... Måste lägga ner med de j*vla cigaretterna! Och Zonnic innehåller ju nicotin, 4 mg... Onico är fri från både nicotin och tobak och jag tycker att Onico gav mig mest. Känns som riktigt snus, vilket från min hjärna att tro att jag stillar nicotinbehovet :) Så det blir att fortsätta köpa Onico :)

Under eftermiddagen har hela familjen, inklusive King varit ute i träädgården :) Jag har pysslat ihop repstegen och fått upp den i gungställningen, plus att vi lagade den andra gungan som var trasig, så nu har vi tre fungerande gungor åt tjejerna :)

Nu ska jag ringa på en annons jag hittade på blocket på en barnstol som var fin och billig :) Försökte förut, men det var ingen som svarade, så ska ge det ett försök till. Nu svarade han :) Åker och köper den i morgon :)
Skönt, då har vi en sak mindre att tänka på... Bara vagn och skötbord kvar :)

Men nu ska jag ringa mamma och berätta hur duktig jag varit med att inte röka idag :) Okej, två cigg, en i morse och en efter lunch, men ändå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0