Jag är en vilsen liten höna

Japp... Det tog ett tag innan jag kom fram till BM och posten idag. Irrade runt i Linköping ett bra jäkla tag innan jag hittade rätt. TROTS GPS :P Men hon sa till för sent när jag skulle svänga :P
Det gick bra hos BM. Väger nu 60 kg, har alltså gått upp 9 kg och magen mätte 31 cm :)
Såhär ser det ut nu :)
Sen åkte jag till posten för att hämta ut mitt körkort :) SÅ nu är det fixat med :) Sen äntligen fick jag åka hem! Men kort efter det så åkte jag och småtjejerna iväg till Kimstad för att hämta Isabelle från skolan :)
Imorn tar jag en bilfri dag! Vi åker in alla tillsammans så då får Janne köra. Jag orkar inte :P Har sjukt ont i ryggen!
Men men... Nu är jag ganska trött. Men skönt att jag bara behöver vara vaken i ca 2 timmar till, för då är det läggdags!
Nu sitter alla tjejerna i vardagsrummet och ser barnprogram och smaskar godis! Det är ju trots allt lill-lördag idag ;)

Kommentarer
Postat av: Lilli- I väntan på telning nr 2

haha oj, jag tycker du är jätte liten :P :)

2012-04-04 @ 21:40:52
URL: http://curiousme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0