Ännu en dag...

Imorse körde jag barn till Kimstad och Norrköping. Josefine var med då hon sov här eftersom hon var barnvakt igårkväll när jag och Janne var på förlossningsföreläsningen :)
Och jag lyckades köra fel TRE gånger! Första gången var när vi skulle mot Kimstad, men det löste sig smidigt. Andra gången var när vi skulle från dagmamman. Skulle svängt vänster, men svängde höger, och kom till en återvändsgränd, och tredje gången var i en rondell när jag skulle ta mig till Söderleden. Vet inte hur jag lyckades med de två sista, körde ju liksom rätt igår :P Kan väl säga att jag inte hade hjärnan med mig :P Den låg kvar på kudden hemma i sängen! Haha, men ingen skada skedd :)

Sen slog jag ihjäl lite tid hos Josefine :) Åkte sedan och hämtade barnen. UTAN att köra fel :P Sen blev det Willys och sen hem :)

Hemma har jag ägnat mig åt att dammsuga och tvätta samt gnälla lite extra över ryggen :P

Nu är barnen utfodrade och nyduschade. Ska göra lite flätor i deras hår innan läggdags så det äär lockigt och fint imorn. Julia har drop in fika på sin  skola som Janne och Tilda ska med på. Själv ska jag till BM och sedan åka och hämta ut mitt körkort som har kommit :D Yey!

Men nu orkar inte ryggen med att jag sitter här och skriver, gör ajaj :(

Kommentarer
Postat av: Lenita

sv: nej för vi pratar inte samma språk

2012-04-04 @ 02:03:41
URL: http://prinsessanbananhammock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0