Onsdag

Idag fick Tilda vara ledig för hon var med Janne i lastbilen igår/natt till Göteborg :)
Det som är så roligt med Tilda är ju att när man frågar henne saker ang. Jannes jobb och lastbilarna så kan det låta såhär;
VI har fått en ny lastbil på VÅRAT jobb.
VI ska åka till Göteborg och jobba.

Låter nästan som om de är kollegor, haha!
Och frågar man henne vad hon vill jobba med när hon blir stor, så ska hon köra lastbil med pappa! Hon ska bli hans lastbilskompis! Haha, söta unge!
Så om hon fortfarande är intresserad när hon blir äldre, så ska hon ha en egen lastbil på åkeriet som jag och Janne ska starta framöver :)

Isabelle ska på lägerskola idag och Julia ska ut i skogen. Hoppas de får bättre väder! Och Tilda har blivit jättesnorig! Var uppe och skulle hämta kläJulia och Tilda snarkade som 3 vuxna karlar! För att hon var snorig, så var tvungen att väcka henne så hon fick fräsa sig... Men hon somnade om igen, skönt!

Idag blir det städdag här.
Och idag kommer folket hem tidigare, så då ska vi äta lunch (Filippas special) Och det ser ut såhär;


Ser kanske inte ut att vara så gott, men det var det! Har blandtat ihop ris och köttfärssås och haft i lite blandade saker från kylen :)

En annan rolig sak som jag kom på ang. mat, är Isabelle!
Hon kan säga att maten var god, MEN! Hon kan äta ganska mycket innan hon blir mätt, typ 2-3 portioner. Och tar hon bara mat EN gång, så vet man att det inte var SÅ gott. Om hon helt plötsligt inte "orkar mer" efter halva, så var det absolut INTE gott :P Kom på det igår när vi satt och åt min "special", haha. Men hon åt en portion i alla fall :P

Nu måste jag sätta lite fart.
Imorn ska jag skriva avlat på attendo och på fredag ska jag jobba igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0