Jobb

Idag har jag jobbat igen, kul! Blir även jobb imorn och på tisdag med.
Och idag övningskördejag till jobbet med, och jag kom fram! Hel dessutom :P MEN det var lite svårt att komma iväg, fick kärringstop 3 ggr! Haha!
Och imorn blir det at cykla till jobbet, då familjen åker till Norrköping kl 7 och jag börjar kl 8.30.

Men men, känner mig jättetrött och sliten! Vet inte varför (eller jo, jag vet, men ni får inte veta) även fast jobbet inte är speciellt "krävande" eller svårt. Men man blir ju trött också när det inte finns något att göra...

Tjejerna tittar på film nu, och hade tänkt joina dem!
Bye

Kommentarer
Postat av: Lenita

Roligt att du börjat övningsköra :) kör inte för mycket innan du kör på körskola bara :) för det är något heeelt annat att köra för dem :) kram söta

2011-09-20 @ 09:44:35
URL: http://prinsessanbananhammock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0