Tråkigt att vara vuxen tjej...

Det sa Tilda förut när vi satt och åt kvällsmat..

-Det kommer bli tråkigt när jag blir lika stor som dig och får en bebis i magen...
-Jaha...??? Varför då då??
-För bebisen kommer ju sparka!

Visste inte vad jag skulle säga och började skratta...
-Men man behöver ju inte få en bebis i magen om man inte vill :)
-Men hur gör man för att inte få det då?

Ännu en gång blev jag stum...
Tänker:  Ja, man använder kondom eller p-piller eller skiter i att ha sex...

Men säger istället:
-Det vet du hur du ska undvika sen när du blir stor...
Tilda bara tittar på mig men frågande ögon, men samtalet tog slut där (lättad)

Haha, Tilda är för rolig :)
Men hon var inte lika rolig förut när hon  "råkade" lämna dörren öppen, sså King smet ut! Och självklart kom ju grannen då med sina hundar -.-
Han sa det att det inte var någon fara, eftersom hans hundar har träffat King, men tänk om det intte hade varit han och hans hundar?! Vet inte vad jag ska ta mig till med King. Kanske blir så illa att vi lämnar bort honom...

MEN i alla fall, så gick vi alla ut på långpromenad, och gick först till en äng, så han fick springa lös på MITT villkor och tillåtelse... Men sen kom korna fram i hagen bredvid, och då gick vi där ifrån, annars skulle väl King gjort intrång i deras hage... Så vi fortsatte promenaden runt Tostebo och det tog väl ca 1 timme, lite mer kanske pga att Tilda har SÅ korta ben ;)
Så nu är alla trötta här hemma. King orkar inte ens bry sig om katten, skönt...

Och jag ska väl också sussa snart, för klockan ringer vid 6 imorn med, men imorn ska jag jobba klockan 8,30 så Norrköping får klara sig utan mig imorn :P

God natt  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0