Olika symptom...

Nu när graviditeten är officiell så finns det lite mer att skriva om :) Och tänkte skriva och berätta lite om vilka symptom/förändringar som jag har fått :) Verkar det ointressant, kan ni ju trycka på det lilla röda krysset högst upp till höger :)

Har fått ett större sug på att äta något mest hela tiden, men bara om det är gott!
Jag tål inte lukten av kaffet, alltså pulvret, innan det är bryggt.
Min köttfärsås är inte alls lika god längre, och äter den helst inte!
Jag är äckligt trött mest hela tiden.
Och så har jag PMS mest hela tiden...



Det kommer bli ganska intressant det här! Ha även skaffat en SnartMamma försäkring :)
Men nu ska jag och Julia äta upp sista tårtbiten! Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0