Nu vet nästan alla, så nu får ni också veta...

Kommer ni ihåg det här?
Tänk om...?
Ja, tänk om. Men är det verkligen bra? Jag har ju faktiskt fått jobb nu.
Tanken är lockande, men har inte övertygat mig helt än. Vi får se helt enkelt...
På onsdag får jag veta.
Och kanske ni med...

Skrev det i ett inlägg för några veckor sedan... Mensen var sen, och mådde allmänt skit.
Och jaa, det visade sig vara att jag är gravid :)
Därför har jag varit så off här, och när jag väl har skrivit så har det bara varit blä-inlägg för har verkligen inte mått bra! Mått illa, ont, trött, hungrig, mätt, glad, ledsen... ja, ni vet...
Dålig bild, men här är min positiva sticka! :D
Vi har även berättat för barnen nu, och läckte ut lite på facebook igår, så skriver det här med...
Anledningen att jag inte berättade tidigare (tycker att det fortfarande är tidigt) är ju för att det är så nytt. är vi vecka 7 nu och vad som helst kan hända, men hoppas verkligen inte attd et händer något allvarligt!
I onsdags träffade jag BM första gången, hon var trevligt och det känns skönt att hon ska vara min BM genom hela graviditeten :) Ska dit den 27/10 igen och ta blodprov, blodtryck och förbereda KUB-testet.
Och det är pga detta som jag försöke sluta röka... Vi rullar egna och nu finns det inga hylsor kvar, så det går inte röka, haha. Tänkte inte köpa nya heller...
Igår mådde jag asbra! Men idag har jag ont i huvudet och mår illa... Har dock bara kräkts 2 ggr! Haha, bra, tycker inte om att kräkas :P
Men nu ska jag gå och förbereda maten! Ska nog ta på headset och sjunga lite för Pyret i magen :) Pyret är den enda som inte klagar på mitt sjungande, haha!

Kommentarer
Postat av: becca

VA?! MEN GUUUUD! GRATTIS FIPPA!! :D åååh, stora grattis kramar till dig!! :D <3

2011-10-03 @ 10:16:16
URL: http://thuna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0