Hur ska jag orka en till??

Idag har Julia och Tilda ritat med tuschpennor på den vita badrumsdörren på övervåningen...
Jaa, de är faktiskt 6 och 5 år, trodde att man fattade då att man ENDAST ritar på papper. Men det värsta är att Julia ritade med whiteboardpenna, så hennes kludd  går inte bort! KUL!!!

Sen efter att ha gapat lite på dom och bannlyst alla pennor från deras rum så har Julia knuffat Tilda någonstans så Tilda har en liten blåklocka på ena ögat... KUL!!!!

Vid dessa tillfällen så undrar jag hur fasiken jag kommer orka en till?!
Vid dessa tillfällen känns allt lite hopplöst...

MEN det är väl bara att bita ihop antar jag, ta en cigg, och gå ut och lugna ner sig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0