Hej o hå

Idag har jag och Janne tagit världens långpromenad! Eller jaa, långt för våra ben! 6,5 km från oss till Skeda Udde där vi hämtade citroënen :) Janne har redan träningsvärk, haha! Jag kommer får det imorn :P
King blev trött med :)

Igår var jag med Janne till Jönköping :) Det var ju ett tag sedan jag följde med :P
Och så gick min mobil sönder igen igår, samma sak som förra gången, skärmen bara la av...
Och den här gången tänker jag inte laga den, för då har den kostat lika mycket som jag betalade för den när jag köpte den...
Ska leta upp någon billig som jag kan köpa när jag får lön...
Men men...
Snart ska Janne åka och jobba och jag ska se på Beck :) Såg två filmer i söndags, och tänkte jag skulle se en eller två till idag med :)
Men nu ska jag kolla upp mobil!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0