Det är ju förbannat konstigt...

När jag hade comviq så var det aldrig problem med surfen eller mms, varje gång jag bytte telefon så fick jag ett sms med de inställningar som jag behövde osv...
Men sen så skaffade jag ju Telia och då fick jag minsann inga inställningar. Kollade på hemsidan och det stod att man kunde skicka sms med surf och mms till 4466. Sagt och gjort, men min telefon kunde inte ta emot inställningarna... Skumt. Så jag rinde ju till kundtjänst och de skickade inställningar, och då funkade det minsann.
Och nu när jag har en ny mobil, så var det samma sak igen. "din telefon kunde inte ta emot inställningar för mms just nu"... Så jag har precis pratat med Telias kundtjänst och hon skickade det igen, och då gick det minsann! Skönt det, men förånad över att allt strul började med Telia :P
Till en annan inte så rolig sak... Igår skulle man ju ställa om klockan till vintertid... MM, MEN jag glömde det, så jag var på jobbet en timme tidigare idag! Kul, not...
Men men, det gjorde inget. Dagen har flytit på bra ändå :)
Nu har Janne och Julia åkt iväg till Göteborg, så bara jag, Isabelle och Tilda hemma. Julia och Tilda ser på varsin film och jag tvättar och sitter här :)
Japp, sånt är livet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0