TRÖTT MED STORA BOKSTÄVER

Idag har vi hunnit massa. Först lämnade vi ju Isabelle på skolan. Sen kom vi hem och sov lite mer :P
När jag vaknade fixade jag lunch, falukorv och makaroner. (kanske skrivit det redan?)
Och sedan åkte vi till US för ultraljud :)
Först vill jag bara säga att nästa gång vi ska dit, den 21/12 så tar vi fan bussen!!! Inte en enda jävla parkeringsplats!!!! Vi  åkte nog runt i 15 min och letade plats, innan jag fick spelet och Janne fick göra en "ful-parkering". Den blev samtidigt gratis, för det fanns ingen automat...
Sen väl inne på US tar det låång tid innan vi hittar, herre gud för att jobba där alltså. Skulle gå  vilse i flera år...
Men till det roliga. Vi fick se vå bebis :D HEla 7 cm från hjässan till rumpan :) Men först så fick hon ingen bra bild, för pyret var lite blyg, så jag fick ställa mig upp och hoppa runt lite så han skulle hamna bättre, haha!
ick sedan två bra bilder. Ett i profil så man ser lilla näsan och ett framifrån och då ser man en hand :D
Känns mer verkligt nu :') <3

Efer det bar det av mot jobbet. Handling stod på schemat idag och det gick bra. Sen så fick jag gå hem i mörkret, Janne var ju redan i göteborg :P Men det gick bra, pratatde med min älskade Jeanette i telefonen under tiden :)

Så nu ligger jag äntligen i sängen. Är sjukt trött. Ska spela lite spindelharpan och sedan sussa.
Så skönt - INGA KLOCKOR IMORN!!!!


Och med detta inlägg säger jag god natt världen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0