Jobb

Idag blev det jobb igen :) Tiden gicck fort idag :) Och imorn börjar jag en halvtimme tidigare, för min brukare ska iväg till VC och den enda tiden fanns tidig förmiddag och för att hinna med allt innan så får det bli att man börjar lite tidigare, men vadå? Extra pengar :)

I alla fall. Blev tidig kväll för två trötta/tjuriga/griniga töser. Och känner att jag ska göra det samma. Gå och lägga mig alltså :P Ska bara glutta igenom Twilight saga: Eclipse först :)
Jag och Isabelle såg den på bio, men jag har fasen inget minne av den filmen! Vet vad de två första filmerna handlar om, men 3:an kommer jag inte ett dugg ihåg på! Det enda jag kommer ihåg är väl att Edward frågar Bella om hon vill gifta sig med honom, precis innan slutet... Eller hände det redan i 2:an?! Precis, kommer inte ihåg ett bajs!

Men men...

Vi har plommon hemma och de är så goda!
Ska ta ett snart. Sen så har vi sådan där JÄTTEFARLIGT god choklad med! Marabou Sensation <3

Jag som inte ens tycker om choklad, skulle kunna dö för den här! <3
Men 20 kronor för 138 GRAM!!! Hutlöst, men fett värt!
Men får inte låta det bli till en vana ;)

Men som sagt, jag ska gå och ta ett plommon, och sedan glutta Eclipse och sedan sova!
JOBB IMORN <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0