Black Swan

Har ni sett den? I så fall, vad tyckte ni?
När vi var hos Leif en gång så pratade de om den här filmen på TV4 och den fick bra kritik. Så igår såg jag den.
Jag hade mardrömmar i natt kan jag ju säga.
Vet inte vad jag ska skriva utan att avslöja den, för tycker ni ska få en egen uppfattning, vissa tycker den är skitbra och andra inte. Jag är väl lite mitt i mellan :P
Men alltså. Hon dansar ballet. Och får den stora rollen som svandrottningen i Svansjön.
Men med rollen kommer stor press, som enligt mig går till överdrift. Det var svårt att hålla isär "verkligheten" och hennes fantasier, eller vad de nu ska kallas...
I alla fall, se den gärna och bedöm själva :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0