Gaddad!

Nu har jag och Janne kommit hem från Danne som har gaddat oss lite :) Janne fylde i sina tribaler på armen och jag fylde i mitt hjärta bakom örat :) Ser mycket  bättre ut nu eftersom den NÄSTAN var genomskinlig innan :P
Ska ta bild sen när jag tagit bort plasten :)

Och så har mensen kommit igen, exakt på den 28:e dagen! Så då var man inte gravid den här gången heller :P Skönt :)
Och jorden har inte haft sin unddergång heller så behöver inte vara oroliiga längre, han "räknade" väl fel den här gången med :P Jävla stolle!

Men men.
Sen ska Janne skjutsa Josefine till Marielund och efter det ska vi käka och se på film :)

Och imorn kommer det en snubbe och ska kolla på lägenheten med :)

Men nu ska jag dra mig, vill ge en puss till den bästa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0