Miss Sing är tjock!

Japp, Miss Sing väntar ju valpar så hon är ganska tjock nu... lite mer än en vecka kvar! :O :D
Eftermiddagen spenderades hos mamma och det var trevligt :) Fick hjälpa henne med massa dataproblem som hon hade :P
Sen hittade jag massa bilder då jag var söt :) Så bara för att jag känenr mig lite ego just nu så får ni ta del av dem ;) för sen ska jag bada!
Bilden är tagen hemma hos Joni. Älskar den här jackan! Vill att det ska bli varmare så jag kan ha den på mig igen!
Samma som föregående!
Fail med foundationen eller hur det nu stavas! Jättevit i ansiktet!
Over and out!

Kommentarer
Postat av: joanna- Att leva med Aspergers syndrom!

Vill du bli dagens blogg?

Passa på att gå in och anmäl dig!

http://www.domkallarmighannes.com/2011/03/dagens-blogg_14.html



eller kanske Följa varann på bloglovin?

Eller ställ en fråga i min "bloggsvarsruta" och bli länkad inför mina 400-600 unika läsare/dag!

(obs ställer ni en fråga som redan är ställd raderar jag dem och ni blir då inte länkade)

2011-03-15 @ 20:31:59
URL: http://domkallarmighannes.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0