Bloggtorka...

Javisst!
Har inte haft tid eller ork att skriva... men nu ska jag skriva!
I natt valpade Miss Sing! Fyra valpar blev det, så efter skolan åkte jag hem till mamma för att få se de små liven och gissa vad?!
Alla är nakna! Fast en har lite hår på kroppen, inte mycket för man ser skinnet, så hon kommer nog bara bli lite lätt luden :)
Här kommer i alla fall några bilder :)
Den helsvarta valpen :) <3
Vet inte vad jag ska säga om valparna... De var så otroligt vackra!
Men men... Nu är Julia och Tilda hemma här igen och imorn ska vi hämta Isabelle :)
Och sen så får vi hem Rottis hit :) Och om han och King funkar så ska vi ha Rottis i ca 4 veckor, men det är sånt som märks!
Just nu har jag tvättstugan. Ska bli skönt att få upp lite rena kläder :) Och nu har Janne åkt till jobbet så det är bara jag, tjejerna och King hemma nu :)
Förhoppningsvis så skriver jag mer i helgen, men det är sånt som märks!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0