Självständiga ungar :)

Nu är Julia och Tilda ute i lekparken igen, jag har diskat och lite så :)
Vet inte om jag skrev det i förra inlägget, men Julia gav mig en hjärtattack igår!
Hon har börjat hoppa från gungan i ganska hög fart, och jag stog vid fönstret och tittade på henne och hon hoppar och landar pladask på magen och rör sig inte efter det! :O Jag började skrika hennes namn från fönstret (trodde hon var död) och hon reser sig upp och frågar vad jag vill... Jäkla unge :P

Och jag sa till henne att jag blev rädd och vill inte att hon ska hoppa så, i fall det skulle hända något (hönsmamman nr 1) så nu hoppar hon bara försiktigt :)

Det är kul att de kan vara i lekparken själva nu, självklart tittar vi till dem då och då, men så slipper de vara inne och glo på film hela tiden bara för att jag har andra saker här inne som måste göras :)
Och när vi flyttar sen blir det ännu bättre, för vi ska köpa en gungställning och lite andra större ute leksaker. Vi kommer ju ha en stoor tomt ;)

Och på tal och flytten så börjar det närma sig :) bara 16 dagar kvar :D

Och i morse fick vi tidningen igen! :O Har inte fått den sen i fredags :O Skumt,
Och nu är äntligen allt fixat inför flytten. Hade ju ite problem när jag skulle adressändra, för då hittade inte dom adressen som vi har fått från hyresvärden :O Men så kollade jag upp hon som bor där nu på eniro, och det var samma adress, så då skrev dem in den. Sen skulle jag ju anmäla flyttning på bredbandet+hemtelefonen, men då fanns inte adressen där heller! Vadå, vår adress existerar (stavas?) inte?
Så jag ringde ju hyresvärden så nu har jag fått den RÄTTA adressen :P så var ju tvungen att ringa om alla samtal  och ändra allt :P

Men nu är det klart, så det är skönt :)


Nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva  om mer, har liksom berättat allt nytt, haha!
Men ikväll ska vi åka på Isabelles skolavslutning :) sen har hon sommarlov! :)

Kommentarer
Postat av: becca

Guu så roligt ang flytten!! :D Hoppas allt kommer gå bra för er i nya huset! :) Jag vill se massor va bilder sedan! :D

2011-06-19 @ 15:56:41
URL: http://thuna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0