Ingen rubrik

Idag var jag på AF igen så nu är jag ännu en gång med i UGA :P Och efter det gick jag hem till Jennifer, och var nära på att bli påkörd av en bil -.-
Jag skulle gå öveer övergångsstället då bilen helt plötsligt började backa! Jag hoppade snabbt upp på trotoaren igen, och han fortsatte backa, så jag sparkade på hans däck! Han bara glodde på mig...

I ala fall... tog två koppar kaffe hos min Underbara Jennifer :)  Sen kom hennes pappa med, och det var kul att träffa honom igen, var så länge sedan :)

Just nu är Janne påväg till klocket för att tömma bilen på Helenes och Dannes loppis kartonger :P För Granadan blir kanske såld imorn :'( Men det kommer nog in nya bilar ;)

Och sen ska vi hämta Isabelle :) Hon vägrade gå upp ur sängen i morse så efter att ha försökt väcka henne i 10 minuter så väntade jag ett tag, sen gick jag in och sa att hon har 40 minuter på sig, och då jäklar bev det fart på henne xD

Men nu ska jag ta en kopp kaffe :) Bye!

Kommentarer
Postat av: Linnea - Mamma till Matheus

Hej, intresserad av att vara med i dagens blogg? Isf klicka på länken & kommentera att du är med : http://neaahlicious.webblogg.se/2011/june/dagens-blogg-vinnare-ny-omgang-d.html#comment



Större chans att vinna om du följer min blogg på bloglovin (lämna en kommetar om du gör de) skriv om min blogg i ett inlägg & länka mig, är såklart inget måste! :)

2011-06-14 @ 01:29:56
URL: http://neaahlicious.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0