Huvudvärk orsakat av drömmar?

har haft huvudvärk HELA DAGEN! Inte ens kaffe har hjälpt! Tog två starka tabletter förut och en tupplur och då blev det bättre, men sen så kom den tillbaka :(
Kan bero på att jag drömde om idioter i natt? Exet och två fd bästisar... jag vet inte, kanske?
Eller så kan det vara för att jag är så slarvig med att använda bettskenan? Men det har inte varit sån huvudvärk....
Skit samma, snart är det ju dags för sängen igen ändå :P

Nu har Julia och Tilda kommit hem igen (så som det borde vara jämt) Fast Julia och Isabelle är med Janne i lastbilen ikväll, så det är bara jag och Tilda hemma, och sen King förstås :P
har är så cp, jagar såpbubblor xD haha

Imorn ska vi utåt Kolmården, det ska vara midsommarfirande med loppmarknad, lotter och trollen Drull och Drill, haha :) Det blir kul :)
sen i veckan blir det nog att fortsätta packa :)

Men hur ska ni fira midsommar? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0