Hej och hå!

Nu är vi nog alla TRÖTTA här hemma :P
Jag, Janne och Isabelle gick ju upp tidigt eftersom Isabelle fortfarande har skola, hon har avslutning imorn. Så 6.30 väckte jag henne, Janne kl 7.15. Och igår blev det lite sent. Alla tjejer skulle sova kl 21,  men de två minsta kunde inte vara tysta, så då fick Isabelle komma och sova hos mig, så hon somnade mitt i vårt samtal ca 22.30 :P
Sen så var det lite gulligt, för jag vaknade till vid 3 tiden i natt av att hon kom närmare och skulle hålla om mig :)
Lite mysigt, men det blev väääldigt varmt :P


Och idag har tjejerna fått vara ute i lekparken, de kan ju vara ute själva, vi ser dem från vårt köksfönster och Julia har lärt sig vilken dörr som är vår, haha :)
Och sen tog vi alla en långpromenad med King så fick Julia och Tilda cykla :)

Och snart ska vi äta kvällsmat och sen ska vi dricka lite lögg :P Har en oöppnad från i julas xD

Men imorn är sista dagen vi måste gå upp tidigt, för sen har Isabelle sommarlov :D

Men nu ska jag ta fram kvällsmaten, bye!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :D. Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!

2011-07-11 @ 04:59:40
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0