Vart tog dagen vägen?

I morse vaknade jag 7.30 och hade mensvärk! ILLA! Så gick upp, tog en cigg och mina mirakelpiller. Tog min värmefilt till soffan (ville inte väcka Janne genom att stöka vid sängen för att få tag i en kontakt) och satte på en film. Fick bli Rambo - First Blood, men lyckades somna (gud så  skönt) och vaknade igen 12.30 :) Men vi har fått i ordning mer i huset nu, fått upp tavlor och så. Sen kom några grannar förbi coh fikade. Ena hade med sig sin tik och fan vilket liv deet var  här ett tag. Och stackars King som bara ville leka, meen tiken, Holly, bara skrek och var tjurig :P Men det var skönt att se att de fungerar ihop i alla fall, utan något störe "slagsmål" :)
Och nu ligger vi i sängen, Janne har redan somnat, sååå ovanligt ;) Och jag ska som vanligt spela lite Mahjong innan jag somnar :)
Imorn är en ny dag och då ska vi hämta en dataskärm hos Leif, hämta Isabelles cykel och hämta Isabelle :)

Men nu så ska jag avrunda här så jag fort får falla in i ljuv sömn <3 God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0