Shopping!

Idag var jag på stan med Syster-Yster efter skolan! Det var kul^^
Jag köpte två tröjor, en BH och hårfärg! :) Och Syster fick ett halsband med bara för att vi inte hann äta på stan :P
Alltid kul med lite nya kläder ;)
Och så har jag betalat tillbaka pengarna till F-kassan idag med, fick ett inbetalningskort idag, så nu var det klart! Inte kul med masssa pengar som inte är ens egna :P

Just nu kollar jajg på How I met you Mother :D Och Janne sover... Ska väcka honom om ca 30 min...

Och sen när han har åkt ska jag färga håret :D
Men nu orkar jag inte skriva mer :P

Puss hej

Kommentarer
Postat av: Becca

sv: ursäkta sent svar, har bara inte hunnit med att svara på kommentarer :( men nu är jag tbk!

Hur är det med dej?? :D

2011-02-01 @ 11:16:39
URL: http://myranstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0