Övningsköra

Idag har jag och Janne övningskört lite med toyotan, jaa, den nya bilen :P
I bilväg så är vi uppe i 15 st nu :P
Men men, det var ju inte det jag skulle berätta...
Men eftersom toyotan är manuell så hoppas jag att vi behåller den tills jag har fått körkort!
Vi körde nere vid amucenter... Gick väl ganska bra, men sen ville Janne att vi skulle ut på vägen, men det ville inte jag! Vill snurra runt på parkeringen tills jag har koppling och allt det där under kontroll!
Men vi ska ta tag i körningen nu så det blir av någon gång! Men måste erkänna att jag är lite skarj :P
Sen så tycker jag verkligen inte om att göra saker som jag vet att jag inte har full kontroll över, som körningen t.ex. Men jag måste ju lära mig så jag får kontroll! :)
Nu har vi ätit grismat, alltså lite blandat och lite rester... Och det var lika gott som alltid, typ som buffé :)
Och igår hittade Janne ett band med Änglagård så vi ska se den snart! Har aldrig sett dom filmerna, så idag blir det att se 1:an :D
Ska bli kul <3
Btw, Tilda leker mamma, pappa, barn nu med dockan, och när dockan "gråter" så låter Tilda som om hon skulle sitta på toa och bajsa!
Tänkte bara berätta det, så ni i Intresseklubben kan anteckna! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0