Känner mig inte bra...

Igår kom ju tant röd, jippi! Not...
Så idag har jag typ sovit hela dagen nästan... skönt och nu dricker jag massa nyponsoppa! Mums <3
Igår var även mamma och syrran här :) Så de fick deras jäkla cd skivor som de har tjatat på :P
Jag bjöd på pomme och sås, mamma bjöd på fläskfilé ;)
Btw, så hade jag en mardröm förut :O Läskig oh hemsk...
Varje gång jag får mens blir jag helt galen! Det gör ont, jag blir arg och ledsen... Så ibland skriker jag bara ut att jag vill operera bort hela paketet bara för att slippa! Men menar det ju inte eftersom jag vill ha barn, men så hade jag en dröm om det förut, riktigt hemsk var den! Vågar inte ens berätta den här :O Så ska ringa till Becka och berätta...
Typ nu...
Hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0